onsdag 13 februari 2013

Reafynd!

I julas hade vi röda och vita kuddar i soffan ihop med de grå men nu tyckte jag det såg för juligt ut så de fick flytta in i garderoben. Nu blev det till att gå på jakt efter något nytt och tänk så glad jag blev när jag hittade de här två på halvapriset rea.
Blev riktigt bra tycker jag .
På tal om juligt så insåg jag idag att det är hög tid att göra ny header. Jag har ju julstjärnor fortfarande och det är ju faktiskt februari! Nej, det måste jag ta tag i närmaste dagarna.
Har hittat en annan sak också på rea men den visar jag en annan dag.
Kram Lena

4 kommentarer:

  1. Kul med lite nya kuddar och inte helt fel när det är halva halva! Jättefina!

    Ha en jättefin fredagskväll!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Jättefina kuddar, perfekt när det är
    rea också.
    Ha en skön lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Men å vilka fina kuddar. Jag måste också införskaffa några stycken. det är så roligt det där att något litet nytt ex kuddar kan förändra ett helt rum..;)
    Jag tycker tunnan i förra inlägget var väldigt vacker och jag förstår att du älskar den. Då sakerna bär på en historia som betyder något för en blir de ju ännu vackrare..;)

    Om jag ahr förslag...oj va svårt.
    Jag och vår son fyller dagarna efter varandra så vi slår också alltid ihop...förutom då vi fyller jämt...
    Förrförra året gjorde vi en stoor kakbuffé som blev himla uppskattad...men jag höll på att baka ihjäl mig tror jag...

    Nåt år har vi haft te o smörgås..å så lite olika pålägg såklart...
    Ett år gjorde jag lasagne i folieformar och frös in i förväg. så var det bara att ta fram o värma o göra en grönsallad o lite rött vin till....det blev också uppskattat.
    Om man bjuder på nåt matigt räcker det ju med en liten efterrätt sedan. Då behöver man ju inte ha en massa kakor o bullar. Jag är inte så förtjust i tårta så här blir det oftast paj, eller kladdkaka, glass o maränger eller liknande...
    Lycka till!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för alla tips!!! Kanske lutar år ngn pajbuffé. Smidigt och sen en dunk med vin så är alla nöjda och glada=)

      Radera