torsdag 3 mars 2011

Stockholmsutflykt

Jag säger bara Tekniska museet! Har ni inte varit där så åk dit. Utanpå ser det jättetråkigt ut som en stor grå betongkloss, men det finns så mycket kul att göra där. Just nu är det lite omgjort för de visar en stor utställning om rymden. Den var sevärd men det roligast är nog ändå de andra utställningarna där man får prova på att göra en massa roliga saker. På bilden bygger Edvin och Håkan tredimensionellt med små stavar. Till slut satt vi där allihopa och byggde. Restaurangen är också att rekommendera. Jättegod mat! Nu har jag lovordat dom så mycket att jag borde få gå in gratis nästa gång. Hi, hi.
Stockholmsbesöket avslutades med en fika i Kaknästornet. Jag säger bara, vilken utsikt!
Kram Lena

3 kommentarer:

  1. Det heter visst fyrdimensionellt! Maken upplyste mig just.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att du hittade in till mig och att du gillade det du såg. Välkommen tillbaka

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Låter som ni hade en mysig utflykt!
    Kram Anna

    SvaraRadera